Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

איציק אברכהן / כנס שירות בעידן החדש 2019: אודות, הדוברים והרשמה | כלכליסט / 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו.

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו. 19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו. 19 hours ago · לאחר שנחשפה שיטת האתרים האלטרנטיביים לחרדים והחשדות לתיאום מחירים בין רשתות המזון, מודיע בשעה האחרונה איציק אברכהן, המנכל הדומיננטי של שופרסל על התפטרותו תחת הנהגתו, שופרסל הפכה לקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל והיא נסחרת במדד תל … 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו.

החלו מאמצים למצוא לו מחליף עם קמצוץ של יו×
עם קמצוץ של יו×"ר×": ×"את×'ר של מנכ"ל שופרסל â€" ל×"צליח ×'מקום from img.haarets.co.il
איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל הודיע ליור הדירקטוריון על התפטרותו. אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. "החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. 18 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו. לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. החלו מאמצים למצוא לו מחליף

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו.

איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. 17 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. הוא מונה למנכל שופרסל כשהיא. 19 hours ago · לאחר שנחשפה שיטת האתרים האלטרנטיביים לחרדים והחשדות לתיאום מחירים בין רשתות המזון, מודיע בשעה האחרונה איציק אברכהן, המנכל הדומיננטי של שופרסל על התפטרותו לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. 18 hours ago · איציק אברכהן מנכל שופרסל, שהבוקר הודיע במפתיע לדירקטוריון כי הוא פורש מתפקידו, מנהל מגעים מתקדמים לניהול הרשת המתחרה יינות ביתן. "החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו. 19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו. החלו מאמצים למצוא לו מחליף איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל הודיע ליור הדירקטוריון על התפטרותו. איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו.

19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו. 19 hours ago · מנכל שופרסל איציק אברכהן הודיע הבוקר (ראשון) ליור הדירקטריון יקי ודמני על ההחלטה לסיים את תקפידו. לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו. החלו מאמצים למצוא לו מחליף

איציק אברכהן, מנכ
100 ×"משפיעים של מ×'זין TheMarker לשנת 2018 - TheMarker from img.haarets.co.il
17 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל הודיע ליור הדירקטוריון על התפטרותו. 19 hours ago · מנכל שופרסל איציק אברכהן הודיע הבוקר (ראשון) ליור הדירקטריון יקי ודמני על ההחלטה לסיים את תקפידו. 19 hours ago · לאחר שנחשפה שיטת האתרים האלטרנטיביים לחרדים והחשדות לתיאום מחירים בין רשתות המזון, מודיע בשעה האחרונה איציק אברכהן, המנכל הדומיננטי של שופרסל על התפטרותו 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו. "החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. החלו מאמצים למצוא לו מחליף

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו.

18 hours ago · איציק אברכהן מנכל שופרסל, שהבוקר הודיע במפתיע לדירקטוריון כי הוא פורש מתפקידו, מנהל מגעים מתקדמים לניהול הרשת המתחרה יינות ביתן. איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל הודיע ליור הדירקטוריון על התפטרותו. איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו. 17 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: תחת הנהגתו, שופרסל הפכה לקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל והיא נסחרת במדד תל … הוא מונה למנכל שופרסל כשהיא. 19 hours ago · מנכל שופרסל איציק אברכהן הודיע הבוקר (ראשון) ליור הדירקטריון יקי ודמני על ההחלטה לסיים את תקפידו. "החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו. 19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו. 18 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: 19 hours ago · לאחר שנחשפה שיטת האתרים האלטרנטיביים לחרדים והחשדות לתיאום מחירים בין רשתות המזון, מודיע בשעה האחרונה איציק אברכהן, המנכל הדומיננטי של שופרסל על התפטרותו

החלו מאמצים למצוא לו מחליף 18 hours ago · איציק אברכהן מנכל שופרסל, שהבוקר הודיע במפתיע לדירקטוריון כי הוא פורש מתפקידו, מנהל מגעים מתקדמים לניהול הרשת המתחרה יינות ביתן. אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. "החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי.

החלו מאמצים למצוא לו מחליף 100 ×
100 ×"משפיעים של מ×'זין TheMarker לשנת 2018 - TheMarker from img.haarets.co.il
"החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. הוא מונה למנכל שופרסל כשהיא. תחת הנהגתו, שופרסל הפכה לקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל והיא נסחרת במדד תל … איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. 19 hours ago · לאחר שנחשפה שיטת האתרים האלטרנטיביים לחרדים והחשדות לתיאום מחירים בין רשתות המזון, מודיע בשעה האחרונה איציק אברכהן, המנכל הדומיננטי של שופרסל על התפטרותו לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. 18 hours ago · איציק אברכהן מנכל שופרסל, שהבוקר הודיע במפתיע לדירקטוריון כי הוא פורש מתפקידו, מנהל מגעים מתקדמים לניהול הרשת המתחרה יינות ביתן. 19 hours ago · מנכל שופרסל איציק אברכהן הודיע הבוקר (ראשון) ליור הדירקטריון יקי ודמני על ההחלטה לסיים את תקפידו.

"החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי.

"החלטתי שהגיע העת לסיום פרק מדהים בחיי. איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל הודיע ליו"ר הדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו. 17 hours ago · לאחר עשור בתפקיד: איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל, הודיע הבוקר במפתיע (א') ליור הדירקטוריון, יקי ודמני, על כוונתו לסיים את תפקידו. תחת הנהגתו, שופרסל הפכה לקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל והיא נסחרת במדד תל … לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. איציק אברכהן, מנכל קבוצת שופרסל הודיע ליור הדירקטוריון על התפטרותו. החלו מאמצים למצוא לו מחליף 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו. 19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו. 18 hours ago · איציק אברכהן מנכל שופרסל, שהבוקר הודיע במפתיע לדירקטוריון כי הוא פורש מתפקידו, מנהל מגעים מתקדמים לניהול הרשת המתחרה יינות ביתן. אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. הוא מונה למנכל שופרסל כשהיא.

איציק אברכהן / כנס שירות ×'×¢×™×"ן ×"×—×"ש 2019: או×"ות, ×"×"ו×'רים ו×"רשמ×" | כלכליסט / 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו.. תחת הנהגתו, שופרסל הפכה לקבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל והיא נסחרת במדד תל … אברכהן הודיע יום ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון על סיום עבודתו. 19 hours ago · מנכל שופרסל איציק אברכהן הודיע הבוקר (ראשון) ליור הדירקטריון יקי ודמני על ההחלטה לסיים את תקפידו. לכלכליסט נודע כי מגעים אלה מתנהלים מזה תקופה. 19 hours ago · מנכל שופרסל, הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, איציק אברכהן, התפטר במפתיע מתפקידו.

Posting Komentar untuk "איציק אברכהן / כנס שירות בעידן החדש 2019: אודות, הדוברים והרשמה | כלכליסט / 23/01/2022 · איציק אברכהן, מנכל שופרסל, מסר הבוקר (ראשון) ליור הדירקטוריון וחברי דירקטוריון החברה הודעה על סיום עבודתו."